کتاب The New Dictionary of Cultural Literacy

1,500,000ریال1,050,000ریال
30%
کتاب The New Dictionary of Cultural Literacy

شرح توضیحات کتاب فرهنگ نامه جدید سواد فرهنگیThe New Dictionary of Cultural Literacy

کتاب The New Dictionary of Cultural Literacy

در این عصر اطلاعات پر سرعت ، چگونه آمریکایی ها می توانند بفهمند چه چیزی واقعاً مهم است و چه چیزی گذراست؟ اکنون بیش از هر زمان دیگری ، ما به منبعی نیاز داریم که خلاصه دانش مهم برای آمریکایی ها – مردم ، مکان ها ، ایده ها و رویدادهایی که مکالمه فرهنگی ما را شکل می دهند ، خلاصه کند. با بیش از شش هزار مدخل ، فرهنگ نامه جدید سواد فرهنگی این منبع ارزشمند است.

فناوری بی سیم ژن درمانی. نفتا علاوه بر هزاران اصطلاح توصیف شده در فرهنگ لغت اصلی سواد فرهنگی ، در اینجا بیش از پانصد مدخل جدید وجود دارد که بانک دانش ضروری آمریکایی ها را به روز می کند. مطالب اصلی به طور کامل بازنگری شده است تا تغییرات اخیر در تاریخ و سیاست جهان ، ادبیات آمریکا و به ویژه علوم و فن آوری را منعکس کند.

کتاب The New Dictionary of Cultural Literacy

نمادهای فرهنگی که امتحان زمان را پشت سر گذاشته اند (ادیسه ، برگهای علف ، کلئوپاترا ، تاج محل ، روز D) در کنار مطالبی در مورد موضوعات مختلف مانند رمزنگاری ، شکاف دیجیتال ، اتحادیه اروپا ، کوانزا ، فرمون ها ، SPAM ، شخصیت های A و Type B ، مرورگرهای وب و موارد بسیار دیگر. هرچه جهان ما جهانی تر و بهم پیوسته می شود ، از طریق اصطلاحات و سنگهای لمسی که ما را متحد می کند ، کوچکتر می شود.

کتاب The New Dictionary of Cultural Literacy

همانطور که ED Hirsch در پیشگفتار می نویسد ، “جامعه متشکل از دانش و ارزش های مشترک است – همان دانش مشترکی که هنگام خواندن کتاب یا روزنامه امری بدیهی تلقی می شود و همچنین به عنوان بخشی از بافتی که ما را به یکدیگر متصل می کند. ” معجون خوشمزه ای از اطلاعات برای هر کسی که می خواهد مطلع شود ، دیکشنری جدید سواد فرهنگی بار دیگر با درخشش تأیید می کند که “یک کار عالی است … تحریک کننده و روشنگر” (نیویورک تایمز) – بیشترین کتاب منبع خانوادگی قطعی و جامع در نوع خود.

مشخصات فنی کتاب The New Dictionary of Cultural Literacy

مشخصات
مشخصات
نویسنده E. D. Hirsch – Joseph F. Kett – James Tref
ناشر Houghton Mifflin
تعداد صفحات 669
زبان کتاب انگلیسی

فروشگاه اینترنتی زبان استار
خرید آنلاین کتاب زبان با تخفیفات ویژه
کتابفروشی اینترنتی زبان استار شامل فروش انواع کتاب های زبان انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، اسپانیایی، ترکی استانبولی و ... برای تمام سنین از کودکان تا بزرگسالان می باشد.
خرید اینترنتی کتاب زبان و فروش آنلاین کتاب، فروشگاه اینترنتی کتاب، بانک کتاب زبان، فروشگاه کتاب زبان انگلیسی در فروشگاه دنیای زبان

با تشکر از انتخابتان مدیریت فروشگاه زبان استار

مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×